Sunday, November 6, 2011

My Thyroid Cancer Experience

Hi Everyone,

Today I would like to have this post dedicated for all cancer survives.
I was recently diagnosed with thyroid  papillary cancer. About a three months ago I had my entire thyroid removed, and I am so grateful that it was found early and the surgery was enough for my cure. My recovery time was quick and now I have been focusing on gratitude and in turn it has helped me so much. Rambo ,my dog, was responsible to keep me busy during two months when I was waiting my surgery. He is my life, he helped  me to overcome my cancer.




Oi Pessoal,
Hoje eu gostaria de dedicar este post a todos os sobreviventes de cancer.
Eu recentemente fui diagnosticada com cancer na Tiroide (Papillary). Tres meses atras eu tive minha tiroide totalmente removida e me sinto muito grata por ter  encontrado o cancer cedo sendo que a cirurgia foi suficiente para minha cura total.Minha recuperacao foi rapida e agora tenho direcionado minha vida a gratidao. E isto tem me ajudado muito.
Rambo, meu cachorro, foi responsavel por me manter ocupada durante os dois meses de espera pela cirurgia. Ele e minha vida e me ajudou a superar meu cancer.

No comments: